Wednesday 30 March 2011

Crazy Old Lady that's make me laugh n crazy like she :))

Crazier OldLady ahahah3 :))
Hello.!aCtually dsni saya mau bkongsoi dgn kawan2 saya about this oldlady illy that's i call she Nenek jahat an.? nak wat mcm ane dah bnda tjadi :P aku kenal illy nie 3year's but xpenah jmpe ahahah3 funny right but ada Satu hari uwh ktew owang gado then dua2 trus mnyepi tapi d'temukan smula dekat YahooMassenger's :)) uhuhu3 tau2 jewp aku unline then diew pown pm tnye khbar n ada facebook x.?ahahah3 :D wendu aku laa uwh tp yg aku geram dgn diew nie Degil+Touching+Suke buat aku touching n kdang2 uwh suke sgat ketawa an aku geram seyhh :)) Diew paling suke kalo aku main kan diew lagu gune gitar ahaha3 romantik laa uwh kunun ann :D Pkara yg aku paling suke wlau ape pown yg brlaku diew tetap story dgn aku if ade mslah eheheh3 :)) insyallah suatu hari natie kte dapat jmpe gak ea myLittleSister :)) 



That's thing will i do if bowinks :))
   SM masai studio :))
Nie lorrh pkara yg akan aku lakukan if bowinks n xde keja Jamming with my group band :D kbiasaanyer kte owang slalu melepak+jalan2+karoke+cari new song n macm2 lagi besama2 :)) this ladies at u look is my vokalist her name kenowt why kenowt.? i dunt know u ask her self hee :D aku suke diew suare coz nyaring but bler jiwang ahaha3 mmg feeling abiz~Lagu2 yg biase ktew owang bawak time jamming Muse-time is running out,starlight Greenday-21guns Coklat-karma and NobodyHome :)) but bler xjamming biasenyer aku kluar pnjam mto abg aku g jalan2 dekat area tmpat aku jewp laa then bler nmpk mem2 aku baru g melepak dgn dowang ahahah3 :D tp kalo dowang xde aku ddk tmpat d'mana aku blajar main gtar iaitu under a tree hee kat pkok uwh laa slalunyer aku ddk2 dgn mem aku reo ktew owang bnyk abizkan mase dgn cari lagu baru n main smpai perfect :D bler dah penat reo nie pown ape lagi pergi kedai india depan umah aku beli jajan dengan ais cream cair uhuhu3 :))that's all thing will i do hee :))

No comments:

Post a Comment

Terbaik :))

Note: only a member of this blog may post a comment.