Friday 1 April 2011

Being Single And Make a New Life's


Hari Demi Hari aku bsame dgn si diew xsngka aku akn ptus hbgan dgn nyer :'( mngkin xade jdoh aku dgn si diew~but bler dah sngle kte akn trase sunyi sketika>.< bler dah lame kte akan kmbali normal^^ After this aku dah xpkirkan  lagi about couple or b'psangan aku nak start with matlamat aku iaitu Berjaya Dlam Hidup~skunx nie aku kena pkir mase dpan aku sndiri~khamis(04/08/11)aku akn continue with form6 at SMK Dato's Penghawa Timur dari sini aku kena start serius belajar coz lepas nie xde sape2 lg yg akn tlong aku kecuali diri aku sendiri~aku dah dah xboleh nak main2 dlm pljaran sbb nie laa yg akn mnentukan mase dpan aku,if aku failed dlam Stpm pasti susah utk aku smbung pljaran ke tmpat lain~Mase blalu dgn pntas so aku kenalh gunakan mase tu dgn betul n sbaik2nyer~SOLAT 5waktu tu gak aku xboleyh lupe coz tu laa tiang agamaku n yg akn mmbantu aku utk b'jaya dlam idup^^
Why my topic today is about my new life.?
Owkie dekat snie aku story with kowang smue~actually aku nak mulakan idop baru dgn my new gurl zara eli so sweet right :)) than aku nak brubah nie smue bukan sbb sape2 but utk dri aku sndiri and kbaikan aku sndiri hee :D firstly aku nak ubah sikap and prangai aku slame nie tp ape yg pnting skali aku mstielh kena ikhlas bler nak brubah~hurmm sbrnye aku dah lame nk brubah cume mase tdak mnentukan n from right now i will change all about myself hee :)) Before that i want say sorry 4 my mistake slame nie dgn sape2 jewplah~i hope u all can apologize my mistake :) hurmm aku gak dapat rase yg slame nie aku bynk sgat2 buat silap yg mane aku xprasaan~aku gak dpat rase yg aku nie bnyk mlakukan ksalahan thats why aku nak ubah n m'pebetolakn balik apa2 yg salah slame nie :)) aku nak brubah nie bukan saje2 than aku xnak lorh jd mcm dri aku yg sblum nie yg mane dengki,kutok,mainkan prasaan owang (aku sbrnye jd mcm nie sbb prangai owang uwh gak if owg tu xbuat hal dgn aku,aku pown xbuat hal dgn owg tu) i hope this time i can changes myself :))
(01/04/2011)

No comments:

Post a Comment

Terbaik :))

Note: only a member of this blog may post a comment.