Monday 14 March 2011

hangout bersama inershine group.!

Pada tarikh nie aku kluar dgn budak2 inershine~memang huru hara laa time uwh..ktew owang smue jumpe dekat StarBuck Coffee.!! hari nie juga kte owang dapat mengeratkan hbungan antara member2 eheheh3 :D~skunx nie inershine nyer mem dah ade 11owang bleyh tahan gak.! hee:)aku harap hbungan K.A.M.I akan bekekalan laa weyh~hari nie gak yg paling best bg aku sbb dapat meluangkan masa dgn bdk2 nie smue dgn pergi pesada sbb ade buat jom masuk U laa kan ann and pergi karoke dekat tmpat aku~time uwh mmg tepekik telolok laa yg xbleyh nyanyi pown bleyh nyanyi terus ahahah3:D jgan terasa eaa.! the best singing Khidir and Wantayu~kalo bab  lagu feeling abiz nie the best Razman,Azim,Faizal and Peter ahaahh3 :D dowang nie aku kategori an mamat jiwang karat hee :)) jgan marah tp mmg best lorh suara kowang :D the best ladies hajahaha dgn ieka sporting abiz laa kowang smue layan jewp an yg buat aku geram si Zarina n kembar x seiras aku Mohammad Haffiz xnyanyi agaknyer dowang nie msih malu kowt.! xpe2 lain kali dowang kena nyanyi gak hee :D that all about hangout dgn budak2 nie kasi layan sama dowang~

No comments:

Post a Comment

Terbaik :))

Note: only a member of this blog may post a comment.