Monday 14 March 2011

This my new brother & sister~

My New Brother & Sister :))
hurmm yg ujung nie aku kenalkn sister HajaHaha sbelahnyer pulaa sister iekaMontel agak2 sape eak sblh ieka nie.? dah tentulh aku hafizsabirin ehehe3 yg dikenali apam :)) and the last one razman yg dkenali acong.!! aku dgn razman nie dah kenal dlu time dekat sek tek sgamat~then satu hari uwh bler si acong nie nak ke gath vogue diew ajak laa aku yg xtau ape2 or blur nie :P tp time uwh aku just kenal dgn diew jewp so bekepit 2owang like sweet couple gitu ahahah3 :D then bler dah smpai dekat istana lama aku leyh plak kenal dgn sowg budak ppuan nie yg bernama haja :)) time uwh ieka blum ada lagi sbb ape ea aku lupe laa hee~tp time nak kenal dgn si haja nie diew agak pemalu skit laa ape yg diew malu uwh aku xtau hee~tp ape yg aku pelik bab ketawa jewp no 1 ahahah3 :D ape seyhh~Kes yg si ieka nie aku kenal diew time gath vogue kali ke-2 uhuhu3 mantap weyh time uwh diew nie debab abiz laa tp diew nie pown lebih kurang haja gak madah gelak jewp memanjang ape yg dowg gelak pown aku xtau :D dalam group aku paling market si Razman ehehe3 :D diew nie sama kepala dgn aku agak2 gyler n wel wel skit kdang2 laa~ ape yg buat razman nie market sbb diew slalu g pasar ikot mak diew beli barang dapur hee :)) HajaHaha kaki edit gmbar,IekaMontel bleyh jd Model dgn si Razman,Aku plak pmain muzik memang mantap laa ann :D owkie thats all about my new brother n sister and thnks 4 read :))
                        
Razman :))
Hafiz :))

HajaHAHA :))
SyafiQah :))
     Bestfwens 4ever & After :))
                                      
                                      
                         

No comments:

Post a Comment

Terbaik :))

Note: only a member of this blog may post a comment.